1) Luulin päätyväni Amerikkaan, mutta löysinkin itseni Pohjois-Englannista.
2) En kadu suunnan muutosta - ainakaan aina.
3) Opiskelen uusmedia- ja videotuotantoa ja haluan viimeistään isona auttaa ihmisiä ja hyvää musiikkia tai hyviä tarinoita kohtaamaan.
4) Pääni sisällä on valtava myllerrys suomea, englantia, kuvia, laulunsanjoa ja lainauksia draamoista.
5) Tämä blogi toimii tietoisesti osittain päänsisäisen järjestykseni mukaan, osaan kyllä kirjoittaa myös vähemmän sekavasti.